Kupując w sklepie internetowym ZOKKY.PL masz możliwość odstąpienia od umowy, wymiany oraz reklamacji towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami.
ZWROT (odstąpienia od umowy)
1) Wypełnij formularz ZWROTU - możesz go pobrać TUTAJ
2) Odeślij zwracany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu na adres:
"Coletto" S.C. Grzegorz Szymczak, Piotr Pinis
Warszawska 320
42-200 Częstochowa
z dopiskiem "zwrot sklep Zokky"
Ponosisz bezpośrednie koszty odstąpienia od umowy (koszt odesłania towaru).
3) Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy, prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew.
4) Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.
5) Możesz także zwrócić zakupiony towar siedzibie firmy Coletto. Do zwrotu towaru będzie potrzeby numer zamówienia, wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.
Adres siedziby:
"Coletto" S.C.
Warszawska 320
42-200 Częstochowa
Jeżeli jesteś konsumentem to zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możesz odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Pamiętaj! Koszty odesłania wymienianego towaru pokrywa klient.
WYMIANA:
W sklepie internetowym ZOKKY.PL wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia.
Ważne! Nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji, a przy zamówieniu nowego produktu, należy dokonać oddzielnej płatności.
REKLAMACJA:
1) W przypadku reklamacji skontaktuj się z nami poprzez adres mailowy serwis@coletto.pl, celem ustalenia sposobu doręczenia towaru do serwisu Coletto. W celu uniknięcia nieporozumień prosimy o nie wysyłanie przesyłek przed ustaleniem formy transportu z obsługą sklepu*.
2) Do paczki z reklamacją dołącz wypełniony i podpisany formularz reklamacji - możesz go pobrać TUTAJ
3) Oferujemy Państwu system napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych DOOR TO DOOR. System D2D jest wyjątkowo przyjaznym dla klienta sposobem realizacji naprawy naszych produktów. Załatwienie wszelkich spraw związanych z reklamacją lub serwisem pogwarancyjnym odbywa się telefoniczne bez konieczności wychodzenia z domu, a kurier odbiera i dostarcza Państwu produkt pod wskazany adres.
*UWAGA! Paczki wysłane " za pobraniem " lub za pośrednictwem Inpost Paczkomaty, nie będą obierane.