WARUNKI  ZAKUPU  W  SKLEPIE  INTERNETOWYM "ZOKKY"
 
 I. Zamówienia

  1. Przedmiotem działalności sklepu internetowego jest sprzedaż wózków, fotelików dziecięcych, akcesoriów oraz części zapasowych.
  2. Sklep  internetowy  dostępny  pod  adresem  www.zokky.pl  prowadzony  jest  przez  "Coletto S.C. ul. Nagietkowa 6, 42-200 Częstochowa NIP 9492056872
  3. Zamówienia  w  Sklepie  on-line  przyjmowane  są  drogą  elektroniczną  na  wypełnionym  formularzu
  4. Zamawiający  informowany  jest  o  statusie  zamówienia  pocztą  elektroniczną
  5. W  przypadku  braku  zamawianego  towaru  w  magazynie  Zamawiający  będzie  o  tym  informowany  telefonicznie  lub  pocztą  elektroniczną
  6. Ceny  produktów  w  Sklepie  on-line  zawierają  podatek   VAT
  7. Towar  zamówiony  wysyłamy  na  teren  Polski

 II. Realizacja  zamówień

  • Wysyłka  towaru  następuje  w  ciągu  1-5  dni  roboczych  od  momentu  złożenia  zamówienia (za pobraniem)  oraz  1-5 dni  roboczych  od  momentu  zaksięgowania  wpłaty  ( przedpłata)

 III. Formy i termin płatności

  1. Dostępne formy płatności:

    Karty płatnicze:
    * Visa
    * Visa Electron
    * MasterCard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro
  2. Pobranie (płatność  u  doręczyciela  przy  odbiorze  przesyłki)
  3. Przelew zwykły (wpłata bezpośrednio na rachunek sprzedawcy)
  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Tpay - Krajowy Integrator Płatności S.A.

IV. Koszty  dostawy

  1. Przesyłki z zakupionym towarem wysyłamy firmą kurierską DHL lub GLS
  2. Koszt przesyłki
               
                  przesyłka kurierska - 25 zł
                  odbiór osobisty - 0 zł
              
  3. Przy zamówieniach powyżej 500 zł koszty przesyłki ponosi firma  "Coletto"

 V. Wymiana

  1. Przed  wymianą  należy  skontaktować  się  ze  sprzedawcą.
  2. Wymiana  zakupionego  towaru  (niewłaściwy  rozmiar, model)  jest  możliwa na dwa sposoby:
  • w siedzibie firmy "Coletto" S.C. Grzegorz Szymczak, Piotr Pinis ul. Warszawska 320 , 42-200 Częstochowa
  • za pośrednictwem sklepu internetowego. Polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.

 VI. Reklamacje

  1. Sprzedawca  zobowiązuje  się  do  dostarczenia  towaru  bez  wad
  2. Reklamacje  można  zgłaszać  drogą  elektroniczną  na  adres  serwis@coletto.pl  lub  pisemnie  na  adres  Coletto ul. Warszawska 320, 42-200 Częstochowa
  3. Reklamacja  zostanie  rozstrzygnięta  w  ciągu  14  dni

 VII. Odstąpienie  od  umowy

  1. Konsument,  który  zawarł  umowę  na  odległość,  może  w  terminie  14  dni  kalendarzowych  odstąpić  od  niej  bez  podawania  przyczyny  i  bez  ponoszenia  kosztów  z  wyjątkiem  kosztów  określonych  w  art.33,  art.34  ust.2  i  art.35  ustawy  o  prawach  konsumenta.  Do  zachowania  terminu  wystarczy  wysłać  oświadczenie  przed  jego  upływem.  Oświadczenie  o  odstąpieniu  od  umowy  może  zostać  złożone  drogą  elektroniczną  na  adres  biuro@zokky.pl  lub  pisemnie  na  adres  firmy
  2. Bieg  terminu  na  odstąpienie  od  umowy  rozpoczyna  się  z  chwilą  otrzymania  produktu
  3. Kupujący  ponosi  bezpośredni  koszt  dostarczenia  produktu  do  sprzedawcy
  4. Konsument  ma  obowiązek  zwrócić  produkty  sprzedającemu  niezwłocznie,  jednak  nie  później  niż  14  dni  od  dnia,  w  którym  odstąpił  od  umowy.
  5. Sprzedawca  ma  obowiązek  niezwłocznie,  nie  póżniej  niż  14  dni  kalendarzowych  od  dnia  otrzymania  oświadczeni  konsumenta  o  odstąpieniu  od  umowy,  zwrócić  mu  wszystkie  dokonane  przez  niego  płatności.  Może  jednak  wstrzymać  się  ze  zwrotem  płatności  do  momentu  otrzymania  zwracanego  towaru  lub  dostarczenia  przez  konsumenta  dowodu  jego  nadania.

Formularz odstąpienia od umowy można pobrać tutaj.

Jeżeli chcesz poinformować nas o odstąpieniu od umowy napisz do nas

 VIII. Pozasądowe  sposoby  rozpatrywania  reklamacji

  1. Klient  posiada  możliwość  skorzystania  z  pozasądowych  sposobów  rozpatrywania  reklamacji  i  dochodzenia  roszczeń
  2. Szczegółowe  informacje  dotyczące  możliwości  skorzystania  przez  Konsumenta  z  pozasądowych  sposobów  rozpatrywania  reklamacji  i  dochodzenia  roszczeń  oraz  zasad  dostępu  do  tych  procedur  dostępne  są  w  siedzibach  oraz  na  stronach  internetowych  rzeczników  konsumentów, Inspekcji  Handlowych  oraz  Urzędu  Ochrony  Konkurencji  i  Konsumentów

 IX. Postanowienia  końcowe

  1. W  celu  lepszej  współpracy  prosimy  o  prawidłowe  wypełnianie  formularzy  zamówienia  (numer  telefonu, adres  e-mail, adres  dostarczenia  przesyłki)
  2. W  razie  wątpliwości  i  zapytań  prosimy  o  kontakt  pod  numer  telefonu 34 325 36 87 lub  e-mail  biuro@zokky.pl
  3. Sprzedający  zobowiązuje  się  do  ochrony  danych  zgodnie  z  ustawą  o  ochronie  danych  osobowych  z  dnia  29.08.1997 r. (Dz.U.1997 nr 133 p.833)
  4. W  sprawach  spornych  mają  zastosowanie  przepisy  Kodeksu  Cywilnego  oraz  innych  ustaw  i  rozporządzeń