WARUNKI ZAKUPU W SKLEPIE INTERNETOWYM "ZOKKY"
I. Zamówienia
- Przedmiotem działalności sklepu internetowego jest sprzedaż wózków, fotelików dziecięcych, akcesoriów oraz części zapasowych.
- Sklep internetowy dostępny pod adresem www.zokky.pl prowadzony jest przez "Coletto S.C. ul. Nagietkowa 6, 42-200 Częstochowa NIP 9492056872
- Zamówienia w Sklepie on-line przyjmowane są drogą elektroniczną na wypełnionym formularzu
- Zamawiający informowany jest o statusie zamówienia pocztą elektroniczną
- W przypadku braku zamawianego towaru w magazynie Zamawiający będzie o tym informowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną
- Ceny produktów w Sklepie on-line zawierają podatek VAT
- Towar zamówiony wysyłamy na teren Polski
II. Realizacja zamówień
- Wysyłka towaru następuje w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (za pobraniem) oraz 1-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty ( przedpłata)
III. Formy i termin płatności
- Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro - Pobranie (płatność u doręczyciela przy odbiorze przesyłki)
- Przelew zwykły (wpłata bezpośrednio na rachunek sprzedawcy)
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Tpay - Krajowy Integrator Płatności S.A.
IV. Koszty dostawy
- Przesyłki z zakupionym towarem wysyłamy firmą kurierską DHL lub GLS
- Koszt przesyłki
przesyłka kurierska - 25 zł
odbiór osobisty - 0 zł
- Przy zamówieniach powyżej 500 zł koszty przesyłki ponosi firma "Coletto"
V. Wymiana
- Przed wymianą należy skontaktować się ze sprzedawcą.
- Wymiana zakupionego towaru (niewłaściwy rozmiar, model) jest możliwa na dwa sposoby:
- w siedzibie firmy "Coletto" S.C. Grzegorz Szymczak, Piotr Pinis ul. Warszawska 320 , 42-200 Częstochowa
- za pośrednictwem sklepu internetowego. Polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.
VI. Reklamacje
- Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad
- Reklamacje można zgłaszać drogą elektroniczną na adres serwis@coletto.pl lub pisemnie na adres Coletto ul. Warszawska 320, 42-200 Częstochowa
- Reklamacja zostanie rozstrzygnięta w ciągu 14 dni
VII. Odstąpienie od umowy
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art.33, art.34 ust.2 i art.35 ustawy o prawach konsumenta. Do zachowania terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone drogą elektroniczną na adres biuro@zokky.pl lub pisemnie na adres firmy
- Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się z chwilą otrzymania produktu
- Kupujący ponosi bezpośredni koszt dostarczenia produktu do sprzedawcy
- Konsument ma obowiązek zwrócić produkty sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie póżniej niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczeni konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności. Może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego nadania.
Formularz odstąpienia od umowy można pobrać tutaj.
Jeżeli chcesz poinformować nas o odstąpieniu od umowy napisz do nas
VIII. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji
- Klient posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych rzeczników konsumentów, Inspekcji Handlowych oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
IX. Postanowienia końcowe
- W celu lepszej współpracy prosimy o prawidłowe wypełnianie formularzy zamówienia (numer telefonu, adres e-mail, adres dostarczenia przesyłki)
- W razie wątpliwości i zapytań prosimy o kontakt pod numer telefonu 34 325 36 87 lub e-mail biuro@zokky.pl
- Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U.1997 nr 133 p.833)
- W sprawach spornych mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych ustaw i rozporządzeń